Javascript required
Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

טריי יאנג - רוצח שקט: טריי יאנג הוא הנבל האולטימטיבי שהיה חסר ל-NBA ... / כלל לא בטוח שהוא יגיע אפילו לעשירית מההצלחות של קרי.

טריי יאנג - רוצח שקט: טריי יאנג הוא הנבל האולטימטיבי שהיה חסר ל-NBA ... / כלל לא בטוח שהוא יגיע אפילו לעשירית מההצלחות של קרי.. טריי יאנג הוביל מחזור גיוס שכלל גם את בריידי מאנק הפורוורד המצויין עם יכולות קליעה מרחוק, והסנטר הפיני האנס פולה. היום מחפשים את הסטף קרי הבא והמועמד התורן הוא טריי יאנג. היום יאנג משחק כמובן עבור אטלנטה האוקס. בדיוק כמו מול ניו יורק ניקס בסיבוב הראשון, גם את חצי גמר הפלייאוף פתחה אטלנטה הוקס עם ניצחון חוץ. בעיר הזאת ממוקמת אוניברסיטת טקסס טק, בה שיחק אביו רייפורד.

הדף הועבר לטיפולם של עורכי אספקלריה.בשלב השני של מערך הסינון ייבדק האם המידע שבערך ראוי למכלול או לא, אם המידע לא ראוי הערך ימחק לצמיתות, אם המידע ראוי הערך יעבור תיקון והתאמה מעמיקים ויוחזר למרחב הערכים במכלול. בעיר הזאת ממוקמת אוניברסיטת טקסס טק, בה שיחק אביו רייפורד. וזה מביא אותי לכמה מחשבות לגבי קרי ולגבי השאלה מה עושה את קרי. שלשה אדירה של טריי יאנג כארבע דקות לסיום הרבע העלתה את ההוקס ליתרון 15, ומשם קבוצתו לא הביטה לאחור. 39 נקודות של אמביד לא הספיקו.

טריפל-דאבל ליאניס, קוואי חגג בסן אנטוניו
טריפל-דאבל ליאניס, קוואי חגג בסן אנטוניו from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
בהתקפה האחרונה של הרבע, בוגדנוביץ' צלף שלשה נוספת ברגע קריטי וקבע 71:88. שמי שלא רואה אותו משחק בשבועיים האחרונים עושה לעצמו עוול. כיף להיות שנוא בניו יורק. כתבתי היום בעיתון על טריי יאנג וגם על ההשוואה המאד ברורה בינו לקרי. בעיר הזאת ממוקמת אוניברסיטת טקסס טק, בה שיחק אביו רייפורד. 39 נקודות של אמביד לא הספיקו. טריי יאנג הראה מדוע הוא נחשב לאחד מכוכבי העתיד של הליגה, כאשר להט והשתיק את אוהדי ניו יורק ניקס עם סל יאנג הצטרף ללברון, פול ורוז, כשחקנים היחידים בהיסטוריה שרושמים בהופעת הבכורה שלהם בפלייאוף לפחות. פרק הבא או ניקי או על טריי יאנג.

טריי יאנג הוביל מחזור גיוס שכלל גם את בריידי מאנק הפורוורד המצויין עם יכולות קליעה מרחוק, והסנטר הפיני האנס פולה.

הדף הועבר לטיפולם של עורכי אספקלריה.בשלב השני של מערך הסינון ייבדק האם המידע שבערך ראוי למכלול או לא, אם המידע לא ראוי הערך ימחק לצמיתות, אם המידע ראוי הערך יעבור תיקון והתאמה מעמיקים ויוחזר למרחב הערכים במכלול. הוא התחיל את העונה בסערה ומאז נחלש מעט אם כי עדיין מוביל את ליגת המכללות. בדיוק כמו מול ניו יורק ניקס בסיבוב הראשון, גם את חצי גמר הפלייאוף פתחה אטלנטה הוקס עם ניצחון חוץ. היום מחפשים את הסטף קרי הבא והמועמד התורן הוא טריי יאנג. שמי שלא רואה אותו משחק בשבועיים האחרונים עושה לעצמו עוול. בהתקפה האחרונה של הרבע, בוגדנוביץ' צלף שלשה נוספת ברגע קריטי וקבע 71:88. יאנג הפליא באוניברסיטה בה שיחק את ענת הפרשמו, אוקלהומה, בעוד שבן סימונס די איכזב כששיחק עבור lsu. כתבתי היום בעיתון על טריי יאנג וגם על ההשוואה המאד ברורה בינו לקרי. וזה מביא אותי לכמה מחשבות לגבי קרי ולגבי השאלה מה עושה את קרי. צפו בהצגה של טריי יאנג. כמעט מהרגע שפרץ במכללות טריי קיבל השוואות קשות לסטף קרי. שלשה אדירה של טריי יאנג כארבע דקות לסיום הרבע העלתה את ההוקס ליתרון 15, ומשם קבוצתו לא הביטה לאחור. טריי יאנג הוביל מחזור גיוס שכלל גם את בריידי מאנק הפורוורד המצויין עם יכולות קליעה מרחוק, והסנטר הפיני האנס פולה.

שמי שלא רואה אותו משחק בשבועיים האחרונים עושה לעצמו עוול. הוא התחיל את העונה בסערה ומאז נחלש מעט אם כי עדיין מוביל את ליגת המכללות. הדף הועבר לטיפולם של עורכי אספקלריה.בשלב השני של מערך הסינון ייבדק האם המידע שבערך ראוי למכלול או לא, אם המידע לא ראוי הערך ימחק לצמיתות, אם המידע ראוי הערך יעבור תיקון והתאמה מעמיקים ויוחזר למרחב הערכים במכלול. בעיר הזאת ממוקמת אוניברסיטת טקסס טק, בה שיחק אביו רייפורד. יאנג הפליא באוניברסיטה בה שיחק את ענת הפרשמו, אוקלהומה, בעוד שבן סימונס די איכזב כששיחק עבור lsu.

"הוא באמת עשה את זה?": הזריקה ששיגעה את ה-NBA
"הוא באמת עשה את זה?": הזריקה ששיגעה את ה-NBA from ynet-images1.yit.co.il
פרק הבא או ניקי או על טריי יאנג. כמעט מהרגע שפרץ במכללות טריי קיבל השוואות קשות לסטף קרי. כוכב אטלנטה קלע סל ניצחון אחרי ערב שלם שבו ספג קללות בגארדן: היום יאנג משחק כמובן עבור אטלנטה האוקס. שמי שלא רואה אותו משחק בשבועיים האחרונים עושה לעצמו עוול. בהתקפה האחרונה של הרבע, בוגדנוביץ' צלף שלשה נוספת ברגע קריטי וקבע 71:88. לא חסמתי את וויליאמס, קרטר, מגריידי ואייברסון כי אהבתי את המשחק. כוכבה של אטלנטה, טריי יאנג, התארח בפודקאסט של שאקיל אוניל וסיפק חתיכת הצהרה.

ואז, לא הרבה אחרי האולסטאר, הגיע טריי יאנג וניפק תצוגות על חלל בזמן שדונצ׳יץ׳ נתקע בקיר הרוקי הידוע תחילת הקריירה של יאנג במקצוענים לא היתה פשוטה.

בהתקפה האחרונה של הרבע, בוגדנוביץ' צלף שלשה נוספת ברגע קריטי וקבע 71:88. היום מחפשים את הסטף קרי הבא והמועמד התורן הוא טריי יאנג. וזה מביא אותי לכמה מחשבות לגבי קרי ולגבי השאלה מה עושה את קרי. הדף הועבר לטיפולם של עורכי אספקלריה.בשלב השני של מערך הסינון ייבדק האם המידע שבערך ראוי למכלול או לא, אם המידע לא ראוי הערך ימחק לצמיתות, אם המידע ראוי הערך יעבור תיקון והתאמה מעמיקים ויוחזר למרחב הערכים במכלול. שמי שלא רואה אותו משחק בשבועיים האחרונים עושה לעצמו עוול. בשנתו השלישית בתיכון קלע 34.2 נקודות בממוצע למשחק עבור קבוצת בית ספרו. כיף להיות שנוא בניו יורק. היום יאנג משחק כמובן עבור אטלנטה האוקס. כוכבה של אטלנטה, טריי יאנג, התארח בפודקאסט של שאקיל אוניל וסיפק חתיכת הצהרה. טריי יאנג נכנס לנעלי רג'י מילר, והודה: 39 נקודות של אמביד לא הספיקו. שלשה אדירה של טריי יאנג כארבע דקות לסיום הרבע העלתה את ההוקס ליתרון 15, ומשם קבוצתו לא הביטה לאחור. צפו בהצגה של טריי יאנג.

הוא באמת מזכיר אותו במבנה הגוף, בצורת המשחק ובקליעה הנהדרת מכל טווח. טריי יאנג נכנס לנעלי רג'י מילר, והודה: טריי יאנג הוביל מחזור גיוס שכלל גם את בריידי מאנק הפורוורד המצויין עם יכולות קליעה מרחוק, והסנטר הפיני האנס פולה. יאנג נולד בעיר לאבק שבטקסס, ובבגרותו למד בתיכון בנורמן שבאוקלהומה. כלל לא בטוח שהוא יגיע אפילו לעשירית מההצלחות של קרי.

גנבה את הביתיות: 0:1 לאטלנטה בגמר המזרח - ספורט 5 - ספורט ...
גנבה את הביתיות: 0:1 לאטלנטה בגמר המזרח - ספורט 5 - ספורט ... from www.sport5.co.il
טריי יאנג הראה מדוע הוא נחשב לאחד מכוכבי העתיד של הליגה, כאשר להט והשתיק את אוהדי ניו יורק ניקס עם סל יאנג הצטרף ללברון, פול ורוז, כשחקנים היחידים בהיסטוריה שרושמים בהופעת הבכורה שלהם בפלייאוף לפחות. כיף להיות שנוא בניו יורק. שלשה אדירה של טריי יאנג כארבע דקות לסיום הרבע העלתה את ההוקס ליתרון 15, ומשם קבוצתו לא הביטה לאחור. אחרי שהשיגו את הכרטיס לחצי הגמר עם 1:4 על חשבון ניו יורק ניקס, אטלנטה הצליחה הערב (ראשון) לגנוב את יתרון הביתיות פילדלפיה עם 124:128 דרמטי, במשחק הראשון של סדרת. בהתקפה האחרונה של הרבע, בוגדנוביץ' צלף שלשה נוספת ברגע קריטי וקבע 71:88. הלייקרס זייפו, אנתוני דייויס הודה: ואז, לא הרבה אחרי האולסטאר, הגיע טריי יאנג וניפק תצוגות על חלל בזמן שדונצ׳יץ׳ נתקע בקיר הרוקי הידוע תחילת הקריירה של יאנג במקצוענים לא היתה פשוטה. יאנג נולד בעיר לאבק שבטקסס, ובבגרותו למד בתיכון בנורמן שבאוקלהומה.

היום מחפשים את הסטף קרי הבא והמועמד התורן הוא טריי יאנג.

בהתקפה האחרונה של הרבע, בוגדנוביץ' צלף שלשה נוספת ברגע קריטי וקבע 71:88. טריי יאנג הוביל מחזור גיוס שכלל גם את בריידי מאנק הפורוורד המצויין עם יכולות קליעה מרחוק, והסנטר הפיני האנס פולה. כלל לא בטוח שהוא יגיע אפילו לעשירית מההצלחות של קרי. צפו בהצגה של טריי יאנג. אחרי שהשיגו את הכרטיס לחצי הגמר עם 1:4 על חשבון ניו יורק ניקס, אטלנטה הצליחה הערב (ראשון) לגנוב את יתרון הביתיות פילדלפיה עם 124:128 דרמטי, במשחק הראשון של סדרת. היום מחפשים את הסטף קרי הבא והמועמד התורן הוא טריי יאנג. שמי שלא רואה אותו משחק בשבועיים האחרונים עושה לעצמו עוול. בשנתו השלישית בתיכון קלע 34.2 נקודות בממוצע למשחק עבור קבוצת בית ספרו. כתבתי היום בעיתון על טריי יאנג וגם על ההשוואה המאד ברורה בינו לקרי. יאנג נולד בעיר לאבק שבטקסס, ובבגרותו למד בתיכון בנורמן שבאוקלהומה. פרק הבא או ניקי או על טריי יאנג. טריי יאנג הראה מדוע הוא נחשב לאחד מכוכבי העתיד של הליגה, כאשר להט והשתיק את אוהדי ניו יורק ניקס עם סל יאנג הצטרף ללברון, פול ורוז, כשחקנים היחידים בהיסטוריה שרושמים בהופעת הבכורה שלהם בפלייאוף לפחות. כוכב אטלנטה קלע סל ניצחון אחרי ערב שלם שבו ספג קללות בגארדן: